Vásárlói Információk

Hogyan vásároljak?

 

Ügyfélszolgálatunknak a következő címre írhat a:medencearuhaz@invitel.hu

 

Az online áruházban történő vásárlás menete a következő:

 1. Belépés a rendszerbe, regisztráció
 2.
Termékkatalógus használata
 3.
Kredit kedvezményrendszer
 4.
Kosárhasználat
 5.
Megrendelés
 6.
Fizetés
 7.
Szállítás
 8.
Rendelés nyomon követése
 9.
Reklamációkezelés

10. Vásárlástól való elállás 



1. Belépés a rendszerbe, regisztráció

Az online áruházba való belépéshez érvényes regisztrációval kell rendelkeznie. Regisztrálnia egy alkalommal kell.

1.1.    Regisztráció

A baloldali belépés dobozban található Regisztráció linkkel indíthatja el a regisztráció folyamatát, mely kétlépéses:
·    Első lépésben egy elektronikus űrlapon meg kell adnia a vásárláshoz és azonosításhoz szükséges legfontosabb adatait.
·    Második lépésben aktiválnia kell regisztrációját: rendszerünk az adatai megadása után egy automatikus e-mailt küld Önnek, mely e-mailben található aktiváló linkre kattintva érvényesítheti regisztrációját. E második lépés fontos befejező mozzanata a regisztrációnak: aktiválás nélkül regisztrációja nem érvényes, így belépni sem tud az áruházba.

1.2.    Belépés

A sikeres regisztráció után felhasználóneve és jelszava megadásával beléphet az áruházba, használja erre a baloldali Belépés dobozt.

1.3.    Elfelejtett jelszó


Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson a Belépés doboz Elfelejtett jelszó linkjére. Ezt követően meg kell adnia azt az e-mail címet, melyet a regisztrációja során is megadott. Rendszerünk automatikusan el fogja küldeni Önnek e-mailben a megadott e-mail címhez tartozó belépési adatokat.

1.4.    Adataim módosítása


Amennyiben a regisztrációnál megadott adataiban változás állt be, szükséges azokat rendszerünkben is módosítania. Ezt bármikor megteheti belépést követően a Belépés dobozban megjelenő Adataim módosítása linkre kattintva.

1.5.    Kilépés

Biztonsági okokból javasoljuk, hogy vásárlása végeztével mindig lépjen ki rendszerünkből, - különösen akkor, ha mások által is használt számítógépnél ül – így megelőzheti, hogy visszaéljenek regisztrált tagságával áruházunkban.


2.    Termékkatalógus használata

A webáruház egy online katalógus segítségével tárja Ön elé a megrendelhető termékek körét. A katalógus logikusan, a termékeket több csoportra bontva segíti a tájékozódást.

2.1.    Feltüntetett árak


A katalógusban található árak bruttó árak, melyek az ÁFA értékét már tartalmazzák, nem tartalmazzák ugyanakkor a szállítási díjat. Ez utólag, a kosár tartalmának összesítésével kerül meghatározásra.

2.2.    Termékváltozatok a katalógusban

A webáruházban található termékek műszaki változatossága szükségessé tette, hogy a katalógust egyes termékváltozatok összevont megjelenítésével tegyük átláthatóbbá. Ez azt jelenti, hogy ha több termék csak 1-1 jellemzőjében tér el egymástól (pl. hőmérő piros, kék, fehér színben), akkor azok a katalógusban összevontan jelennek meg, az egyik változatot kiragadva „fő” termékként. Ez esetben az általunk „önkényesen kiragadott fő” termék alatt megjelenik egy Termékváltozatok gomb, melyre kattintva megtekinthető az összes termékváltozat, és azok közül bármely a kosárba helyezhető. A termékváltozatok értelemszerűen a termék adatlapján is megjelennek. Fontos, hogy a termékváltozatokként szereplő termékek azonos „fontosságúak” a „fő” termékkel, itt valóban csak a megjelenítést kellett úgy racionalizálnunk, hogy a katalógus ne legyen átláthatatlanul terjedelmes.



3.    Kosárhasználat

Az online áruház virtuális kosárral segíti a vásárlást. Ebbe a kosárba a valós bevásárlókosárnak megfelelően beteheti a kívánt termékeket, vagy meg is gondolhatja magát, és vehet ki belőle. A kosár tartalma folyamatosan látható a rendszer jobboldali panelén.

Terméket úgy tehet a kosárba, ha az adott termékhez tartozó „Kosárba” gombra kattint. A kosárban lévő termék mennyisége a kosár „+” és „-„ gombjaival növelhető illetve csökkenthető. Az „x” gombbal a termék törölhető a kosárból függetlenül attól, mekkora mennyiség van belőle, illetve a kosár teljes tartalma is törölhető a kosár tetején található link segítségével.

4.    Megrendelés

A kosárba tett termékeket a kosár alatt található „Vásárlás” gombra kattintva rendelheti meg. A megrendelés folyamata a következő lépésekből áll:
·    1. lépés: Saját adatok ellenőrzése, fizetési mód választás
·    2. lépés: Kosár tételeinek összesítése, kredit kedvezmény felhasználása
·    3. lépés: Végösszesítés, jóváhagyás
·    4. lépés: Visszaigazolás, online fizetés elindítása
·    5. lépés: Online fizetés

4.1.    Saját adatok ellenőrzése, fizetési mód választás

Első lépésként a rendszer felkínálja Önnek az adatait ellenőrzésre. Ez azért szükséges, mert lehet, hogy a regisztráció óta adataiban változás állt be, így most lehet, hogy rossz címre kérné a szállítást, vagy a számlázást. Ezt elkerülendő tekintse át adatait és szükség esetén módosítsa azokat.

Ebben a lépésben választhatja ki azt is, hogy miként kíván fizetni. Két fizetési mód közül választhat:
·    Utánvéttel: az áru szállításakor, a futárnak utólag fizet készpénzben.
·    Online: a megrendelés során az áruházban fizet bankkártyája segítségével.

4.2.    Kosár tételeinek összesítése, kredit kedvezmény felhasználása

A következő lépésben a kosárba tett termékeket összesíti a rendszer tételesen megjelenítve azokat. Ez alatt megjelenítésre kerül a szállítás bruttó díja is. A fizetendő összeg sorban a még kreditkedvezmény nélküli összeg található, tekintettel arra, hogy a kredit kedvezményt ebben a lépésben érvényesítheti ha akarja, az alábbiak szerint:

Kiszámításra kerül, hogy mekkora összeg fizethető maximum kredit segítségével a teljes összegből: ez forint értékben és kreditben is megjelenik a „Kreditből maximum fizethető” sorban. A következő sor („Felhasználható”) arról tájékoztat, hogy valójában mennyit tud most beszámíttatni a kreditjeiből. Ha Önnek van annyi kreditje a számláján, mint amennyi maximum fizethető, akkor ez az érték egyezik az előző sor értékével. Eltérést akkor tapasztalhat, ha Önnek ennél kevesebb kreditje van, hiszen akkor csak annyit tud majd beszámítani a rendszer, amennyi a számláján van, és nem a teljes maximumot, amit lehetne.

A „Fel akarja most használni?” kérdés mögötti kapcsoló „Igen” értékre állításával kérheti a kreditek beszámítását. Annyi kredit kerül beszámításra, amennyi a „Felhasználható” sorban megjelenítésre került, ettől eltérni kézi értékmegadással nem lehetséges.

Ha a kapcsolót a „Nem” értéken hagyja, akkor nem kerül kredit beszámításra, a teljes fizetendő összeget forintban kell majd kiegyenlítenie (nincs kedvezmény).

4.3.    Végösszesítés, jóváhagyás

Utolsó lépésben a rendszer még egyszer egy képernyőn megjeleníti a megrendelés összes adatát ellenőrzésre:
·    az Ön adatait;
·    a kosárban lévő termékek tételes adatait;
·    a kosár bruttó értékét;
·    a szállítási díjat;
·    a vásárlás bruttó értékét, mely a kosár bruttó értékét és a szállítás díját együttesen tartalmazza.
·    a felhasznált kreditek értékét forintban és kreditben
·    a végső fizetendő összeget a kreditkedvezménnyel csökkentve

Ha Ön a 2. lépésben nem kérte kredit beszámítását, akkor a Fizetendő összeg meg fog egyezni a vásárlás bruttó értékével, ellenkező esetben viszont a Fizetendő összeg alacsonyabb érték lesz a felhasznált kreditek forintértékével.

4.4.    Visszaigazolás, online fizetés

A megrendelés jóváhagyása utána egy visszaigazoló képernyőt kap megrendeléséről. Amennyiben utánvétes fizetési módot választott, úgy a megrendelési folyamat itt az Ön számára véget ért, rendelése megtörténtéről egy e-mail is tájékoztatja majd.

Ha azonban online fizetési módot választott, úgy a visszaigazoló képernyőn megjelenik egy fizetés gomb, melyre kattintva elindíthatja az online fizetés folyamatát.

Az online fizetés elvégzéséhez áruházunk átirányítja Önt a CIB Bank Zrt. emelt biztonságú elektronikus banki fizetőfelületére. (E felületre történő átirányítás szükséges lépés, mert ezzel a módszerrel garantálható az elektronikus fizetés biztonsága.) A banki felületen Ön már nem látja kosarát, csak a fizetendő összeget, és cégünk nevét és azonosítóját, valamint egy tranzakció azonosítót. A fizetéshez Önnek értelemszerűen ki kell töltenie bankkártya adatait (bankkártya-szám, ellenőrző szám), valamint meg kell adnia e-mail címét. A fizetem gombra kattintva a tranzakció lezajlik, és egy banki összegző képernyő után a bank szervere visszairányítja Önt áruházunkba, ahol egy visszaigazoló képernyő várja Önt az online fizetés sikerességéről.

Amennyiben valamiért az online fizetés a banki felületen meghiúsul (hibás adatmegadás, mégsem gombra kattintás, biztonsági idő lejárta), úgy az áruházba visszaérkezve rendszerünk tájékoztatja Önt, hogy a fizetés nem sikerült. (Erről egy automatikus e-mail értesítést is kap tőlünk.) Ez esetben kosara tartalmát még nem tettük át élő megrendelésbe, hanem felajánljuk a rendelés újra feladását. Az újra feladás során ismét végig kell mennie a megrendelés 3 lépésén, és amennyiben úgy dönt, hogy mégsem online kíván fizetni az első lépésben választhatja az utánvétes fizetési módot.

Sikeres fizetés esetén megrendeléséről e-mailben is tájékoztatjuk.

5.    Fizetés

A megrendelés első lépésében Ön két fizetési mód közül választhat:
·    Utánvétes fizetés
·    Online fizetés

Utánvétes fizetés esetén Ön a vásárlás ellenértékét a szállításkor, az áru átvételét követően a futárnak fizeti ki készpénzben.

Online fizetési mód esetén a fizetés, még a megrendelési folyamat részeként történik meg a CIB Bank Zrt. biztonságos elektronikus banki felületén keresztül. Ennek folyamatáról az 5.5. pontban olvashat bővebb tájékoztatást.

Megrendeléséről minden esetben számlát bocsátunk ki a regisztrációjában megadott számlázási névre. A számla kiszállításkor kerül átadásra a megrendelt termékekkel együtt.

A kiskereskedelmi egységünkben történő átvétel esetén, kérjük a megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatban jelezze számunkra. Amennyiben itt nem jelzi nekünk, kollégáink minden esetben futárszolgálattal küldik el a megrendelést. A személyes átvétel beírásakor, a megrendelt termékeket a rendelést leadó nevére elrakjuk és előzetes egyeztetés nélkül, Áruházunkban nyitva tartási időben átvehető, melynek címe 6724 Szeged,Gáz utca 1/b.

6.    Szállítás

A megrendelt termékek kiszállítását a Trans-o-flex Futárszolgálat végzi Magyarország teljes területén. A kiszállítás a megrendelést követő 4-5 munkanapon belül megtörténik raktárkészlettől függően, készlethiány esetén azonban az több napot is igénybe vehet. A téli termékek és a szauna tartozékok esetében a kiszállítási határidő 2-3 hét.
A csomag kézbesítésére munkanapokon 8.00 és 18.00 között van lehetőség a szállítási címként megadott helyen. Amennyiben a megadott szállítási címen a futár nem talál senkit, telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot időpont egyeztetése céljából. Abban az esetben ha a futár Önt többszöri próbálkozásra sem tudja elérni, s az időpont egyeztetés meghiúsul, úgy megrendelését nem tudjuk teljesíteni, azt meghiúsult tranzakcióként töröljük az élő rendelések közül. Ha a vásárlás ellenértékét megrendeléskor online már kifizette, akkor a fizetett összeget visszautaljuk bankszámlájára.
Felhívjuk figyelmét, hogy a kiszállításkor még a futár jelenlétében ellenőrizze az átvett csomagot, a rendelt termékek meglétét és épségét. A kiszállítás után ugyanis már nem tudunk ezzel kapcsolatos reklamációkat fogadni.

A szállítás díjának meghatározása a kosárban található termékek összmérete és összsúlya alapján történik automatikusan, illetve néhány speciális termék szállítási díja egyedileg meghatározott. A kalkulált szállítási díj folyamatosan látható a kosár alatt, illetve a megrendelés lépései során. A kalkuláció díjalapját a Trans-o-flex Futárszolgálat díjtáblázata képzi:

·    Ha a csomag súlya kisebb, mint 3 kg abban az esetben bruttó  1500.- Forint/csomag
·    Ha a csomag súlya nagyobb, mint 3 kg, de kisebb, mint 5 kg abban az esetben bruttó 1750.-Forint/csomag
·    Ha a csomag súlya nagyobb, mint 5 kg, de kisebb, mint 10 kg abban az esetben bruttó 2020.-Forint/csomag
·    Ha a csomag súlya nagyobb, mint 10 kg, de kisebb, mint 15 kg abban az esetben bruttó 2160.-Forint/csomag
·    Ha a csomag súlya nagyobb, mint 15 kg, de kisebb, mint 20 kg abban az esetben 2370.-Forint/csomag 

·    Ha a csomag súlya nagyobb, mint 20 kg, de kisebb, mint 40 kg abban az esetben 4125.-Forint/csomag 
Egyes termékeknek súlya vagy csomagolása alapján, egyedi szállítási díja van. Ez a kosárba rakáskor a szállítási díjnál látható.

7.    Rendelés nyomon követése

Az online áruház lehetőséget kínál, hogy rendelését nyomon kövesse. Amennyiben belépett rendszerünkbe, úgy a Belépés doboz „Élő rendeléseim követése” linkre kattintva tekintheti meg folyamatban lévő rendeléseit, melyeket már leadott, de még nem kerültek kiszállításra, lezárásra. A rendelések állapota tájékoztatja Önt a teljesítés folyamatáról az alábbi jelzésekkel:
·    Új megrendelés utánvéttel, vagy Új megrendelés online: Rendelését rendszerünk rögzítette, de még nem történt meg annak befogadása munkatársaink részéről.
·    Megrendelés felvéve: Munkatársunk átvette megrendelését a rendszerből végrehajtásra.
·    Megrendelés összeállítva: Rendelése raktárunkból összeállításra került, a termékekből az csomagképzést elvégeztük.
·    Számla kiállítva: A rendelés kísérő számlája elkészült, így az összeállított csomag kiszállításra vár (mely az Önnel egyeztetett időpontban valósul meg).
·    Megrendelés szállításra átadva: Rendelését a TOF Futárszolgálatnak átadtuk kézbesítésre.

Ezt követően a rendelés átkerül a Korábbi rendelések menüpont alá: itt találja lezárt rendeléseit. Jó esetben minden rendelése „Sikeres szállítás, fizetve, tranzakció lezárva” státusszal szerepel e menüpontban, de ide kerülnek a meghiúsult rendelések is. (Itt megtalálja azon rendeléseit is, melyek az online fizetés során eleve meghiúsultak.)


8.    Reklamáció


Mint azt a szállításnál jeleztük, a szállításból fakadó hibákért, sérülésekért és hiányosságokért utólag nem tudunk felelősséget vállalni, ezért kérjük, hogy szállításkor mindig ellenőrizze az átvett csomag tartalmát még a futár jelenlétében.

Garanciális reklamációját postai úton vagy személyesen tudjuk Öntől fogadni Cégünk székhelyén (cím: 6724 Szeged,Gáz utca 1/b.) nyitvatartási idő alatt. Kérjük, ez esetben ne felejtse el magával hozni vagy hozzácsomagolni a termék eredeti okmányait (számla, garancialevél).

9.    Vásárlástól való elállás 
Felhívjuk figyelmét, hogy jogszabály adta lehetősége Önnek, hogy az áru átvételét követő tizenöt napon belül indoklás nélkül elálljon a vásárlástól. Ez esetben az árut sértetlenül kell visszajuttatnia székhelyünkre, majd 30 napon belül visszatérítjük az Ön által fizetett vételárat. Fontos tudnia, hogy a szállítás díja ez esetben nem kerül visszatérítésre, és a teljes vételár is csak akkor kerülhet visszafizetésre, ha visszaszolgáltatott termék sérülésmentes, hiánytalan csomagolású. Ennek jogi hátteréről bővebben olvashat a Jogi nyilatkozatban.